Novi sam u mbot pomoc


#1

Zdravo , prije par dana sam kupio mbot robota pa sam pocetnik tacnije nisam kupio vec dobio na poklon pa ako moze netko da mi objasni kako da npr , prije pocetka kretanja robota diode gore u zelenoj boji a kad se pritisne tipka na mbotu da gori plava i kad dodje do odredjenog mjesta da stane i da gori crvena dioda
Hvala.


#2

Bok,
Ovdje možete pronaći edukacijski materijal :slight_smile:


#3

Zdravo ,
Ako mi mozes odgovorit na ovo pitanje i pomoci mi posto bas ne kontam ovo


#4

znaci, nakon sto postavis naredbu da se radi o
mBot programu onda
stavis da se upale zelene diode, zatim
cekaj sve dok se ne pritisne gumb, zatim
upali plave diode, zatim
vozi ravno tom i tom brzinom
cekaj tolko i tolko, zatim
vozi ravno brzinom 0
upali crvene diode


#5

Zdravo bil mi mogao to da napravis i da mi slikas pa posaljes sliku.
Hvala


#6

Ma nemas beda! :slight_smile:


#7

Jel sve bas ovako i ovi brojevi za brzinu i to ?


#8

Sve brojeve mozes mijenjati po zelji. Ako mijenjas brojeve na ledicama mijenjas i nijansu boje, brzinu znas i sam, a sa cekanjem produzujes vrijeme voznje. Tamo gdje su nule znaci da se ta radnja prekida.


#9

Ahm , super , hvala ti mnogo!


#10

Jel imas neki account ili email da te kontaktiram da te pitam jos nesto ?


#11

Ovdje isto postoji opcija privatnih poruka tako da slobodno pitaj preko toga ako imas pitanja. :slight_smile:


#12

Pozdrav, da li mi neko moze pomoći oko ovog zadatka:

  1. Na početku postavite svog mBot robota na list 1 tako da njegov prednji dio stoji unutar označenog pravokutnika na listu 1. Neka prije početka kretanja RGB diode na robotu budu ugašene.