Poštovanje,
mislim da bi bilo dobro produžiti trajanje 2. kola, barem do kraja mjeseca, jer još uvijek je dosta natjecanja i aktivnosti te je teže prikupiti djecu u svim skupinama i organizirati natjecanje.
Pozdrav,
Igor
2. kolo CM lige
Podržavam prijedlog o produženju kola za jedan tjedan zbog istih navedenih razloga, plus kod nas još i gripa spriječila dolazak nekoliko učenika na robotiku.
Dobar prijedlog. Kod nas dosta djece ide na županijska natjecanja koja su u tijeku.
Skupine koje imaju robotiku ponedjeljkom imaju samo jedan dan (a to znači samo jedan sat) za realizaciju 2. kola. Nemoguće. I ja sam za produženje.
Prije nego što tako nešto napišeš, uputno bi bilo podsjetiti se na sljedeće:
- U CM ligu uključene su nove ustanove. Mentori skupina u tim ustanovama zasigurno ne misle da zadatak nije za osnovnu školu.
- Robotika se održava i od 1. ili 2. razreda. Prelagano?
- Nije poanta u težini zadatka. Vrati se na početke same CM lige i ponovi gradivo. Pričali smo o tome.
- Kako bi glasio zadatak koji bi bio za osnovnu školu?
Ne mislim da je bas zadatak prelagan. Mi smo se tek ove godine ukljucili u CM ligu i svi se polako ucimo. Imam problem sa zadnjih dijelom zadatka u kojem blinkanje crvenih svijetala treba trajati onoliko sek koliko traje voznja. Ima li netko ideju pa da je posalje u pm ili ovdje na forum? Znam da je ovo natjecanje, ali smo ipak tu i da pomognemo jedni drugima. Hvala!
Robotika mi je svaki ponedjeljak a zadatak dobijem u utorak.
Znači sljedeći ponedjeljak u 2 školska sata, učenici sami trebaju napraviti program i trebamo snimiti desetak video zapisa za 90min.
Samo me zanima smisao svega, da ja sam napravim program i sve sam snimim (što nema smisla), ili je to zadatak učenika.
Nisu svi zadaci iste težine. 1. kolo je bilo lagano. Vecina ovog zadatka je lagana. Kao sto je kolega gore naveo, koji je smisao ovog ako mi rijesimo zadatak i onda samo snimimo djecu kako upale robota. Sigurno da ima mentora koji su novi u ovome i treba im vremena da i same skuze zadatak, kako da onda ocekujemo od djece da to sami rijese u par skolskih sati. Budimo realni, dosta nas je i nije to nikakva sramota. Mene iskreno nekada budi cijeli koncept s ovim naredbama i slaganjem i puno mi je lakse programirati na normalan nacin.
Izgleda da je jedino meni taj drugi zadatak težak. Ali ja sam novopriključeni mentor i tek učim. Pa može onda pomoć oko drugog zadatka?
Nije mi jasno zašto početak ne funkcionira? Gdje sam pogriješila?
wait until ir remote pressed A staviti izvan forever petlje.
moze li mala pomoc oko trajanja blinkanja crvenog svijetla nakon sto robot stane. Trebam li sve zaustaviti naredbom want until ili sve staviti u petlju repeat until? Pretpostavljam da treba usporediti recimo varijablu trajanje(koju sam koristio za spremanje vrijednosti timera) sa vremenom timera. ili da usporedbu napravim sa dvije varijable? Hvala!
Iskreno nemam ni ja pametnu ideju za završetak zadatka… ali mene ponekad klinci iznenade s rješenjima a mi imamo danas pa ćemo vidjeti što izmislimo.
Za sad bi izmjerila tajmerom vrijeme prolaska staze. To vrijeme iz tajmera matematički preračunala u broj intervala svjetljenja i u novij petlji iskoristitla tu varijablu za ponavljanja. Programerska logika,
E sad radi li to u praksi vidjet ćemo
I vama vasi programi za pracenje linije rade i robot dodje do kraja staze i stane? Nama je vec treca godina, ali nasi roboti odmah na prvom skretanju stanu jer su senzori izasli s crte… Ako usporimo robote onda dodju do onog ostrog skretanja pa opet stanu… Ugl, klinci su ludi… I niti ja ne znam gdje grijesimo. Bila je hrpa takvih zadataka i nikad problema, a sad drz-nedaj, vise nedaj nego drz.