Drage mentorice i mentori, i naši dragi IRIM-ovci, slažem se s većinom objava kolega - djeca budu baš isfrustrirana što ne stignu riješiti zadatak i žele odustati od robotike, što nikako nije cilj. Mislim da bi možda trebalo smanjiti broj kola i izbaciti ona pripremna kola. Jedno kolo u 1. polugodištu i dva u drugom bi bila racionalna, a i pripremni zadatak za svako kolo bi možda bilo dobro pustiti na Neuron odmah sa zadatkom za natjecanje, ovako zaista gubimo previše vremena i postižemo kontraefekt. Možda bi bilo dobro tražiti nekakvom univerzalnom anketom povratnu informaciju od učenika pa bi imali neku smjernicu za dalje.
Ja radim sa grupom djece koju čini dobar dio putnika i nemaju organizirani prijevoz do škole u kontraturnusu, a drugi veliki problem nam je nedostatak prostora za rad u školi s obzirom da je inf učionica 95% vremena okupirana redovnom nastavom… Djeca uglavnom imaju robote doma i tako rade, komuniciramo preko WhatsAppa pa ih na taj način mentoriram, što je, kad je robotika i fizičko računalstvo u pitanju, jako jako teško. Osobito s malcima iz nižih razreda. Entuzijazma i žrtvovanja ne nedostaje, ali bude ponekad baš jako frustrirajuće sve skupa.
Uglavnom, jedva čekamo Maqueen:heart_eyes: