4. kolo tema za pomoć


#19

možda nije dobro uključen kabel uzv senzora?


#20

Možda se nađe iznad bijelog i stane, probajte promijeniti da ne ide unutar crte nego lijevom stranom


#21

ovo je nas program po kojem smo radili


#22

Nigdje u programu nema naredbe robotu da stane…


#23

a u koji dio programa bi trebali ubaciti da robot stane


#24

#25

znaci napravimo ovakav isti program i nece nam se zautavti


#26

Svaki video za vimeo ima vise od 28 MB.
Kako najjednostavnije “smanjiti” MB?


#27

Pomocu nekog video convertera, web ih je pun. ja koristim Bigasoft Total Video Converter 5, placa se (ali postoje torrenti, mea culpa) koji jednostavno i brzo pretvara u bilo koji format.


#28

Hvala vam svima na pitanjima, komentarima, prijedlozima… niti ne znate koliko ste nam pomogli - čitali smo, pokušavali, griješili… pa onda nismo svi uvijek mogli doći kad je trebalo…
Lijepo molim da nam odmah po završetku 4.kola date primjer zadatka za 5.kolo - hvala!

:slight_smile:


#29

Nije sve sivo! MB padaju!:laughing::laughing:


#30

Mi koristimo “Any Video Converter” free verziju i super je.
Može konverzija iz nekog video formata u drugi video format, mijenjati kompresiju, mijenjati rezoluciju, konverzija samo u audio, skidanje filmova s YouTube-a i drugih,…
http://www.any-video-converter.com/products-freeware/


#31

Pjeva Hladno Pivo: “Nije sve tako sivo!” :wink: Ima jos vremena za predaju videa, moji jos uvijek stoje na kartici i cekaju subotu… :smiley:


#32

Krecem sa konverzijom snimki i gledam velicinu snimki, 8 snimki=600MB… Bit ce veselo! :smiley:


#33

Sa 600MB na 68MB… :+1:


#34

t[quote=“VladoLendvaj, post:1, topic:592, full:true”]
Ovdje možete postavljati pitanja u vezi zadatka za 4. kolo CML
[/quote]

:grinning::grinning:


#35

uspio sam napraviti program za 4.kolo


#36

:smile::grin::grinning:


#37

Slažem se.
Zadatak nije bio u redu, ali vremena nažalost premalo. Naime ja sam s učenicima dogovorila da robotiku imamo svaki drugi tjedan petkom 7 i 8 sat, a znam da je u još nekim školama isto ili slično da su u stvari ta djeca “kažnjena” duljim ostankom u školi ili dolaskom popodne, a i “izabrana” jer djeca koja u školu putuju autobusom nemaju kako kući.
Do sada smo odradili puno više sati od planiranih 35, jer onda zadnji dan želimo riješiti zadatak i uvijek nam se nešto zakomplicira pa ostanemo duže
Prošli tjedan riješili praćenje crte i zaustavljanje, ali nikako “narihtati” obilazak kutije, u petak to riješili i sad bi nam trebalo još jedno druženje da podesimo brzine i tajmere za bolji rezultat… I svw jw bilo ok počnemo snimati, snimimo prvog, snimamo drugog, odvozi dobro al snimka ne valja, ponovimo vožnju, baterije se ispraznile i lupi u kutiju i ajde sad podešavaj parametre ispočetka…
I sad nema robotike dok ne dobijemo zadatak 5. kola

Prijedlog organizatorima za sljedeću šk. god. da zadatak sljedećeg kola dobijemo ponedjeljak nakon roka za dostavu rezultata prethodnog i da se vrijeme trajanja kola produži. Mislim da bi učiteljima i učenicima koji to rade u sklopu izvannastavnih aktivnosti to uvelike pomoglo.


#38

Poznata situacija. Kod mene je to rjeseno isto svaki drugi tjedan po 2 sata s tim da mi domaca smjena (ona koja ne putuje) ostaje 7. i 8. sat, a putnicka (ona koja putuje, logicno :D) dolazi 2 dana na nulti sat ujutro (od 7-7.30), nije nesto, ali moze se nesto napraviti. Ja sam to rjesio tako da smo na satovima uokvirili program, a onda su oni kod kuce radili pa slali meni da isprobam, ja sam javljao greske i tako su ispravljali. Staza i jedan robot su bili stalno kod mene da bi to bilo moguce. Funkcioniralo je super, ali i oduzimalo jako puno vremena.